Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

ΒΟΥΠΡΕΝΟΡΦΙΝΗ


15 σχόλια:

  1. grapste tin empiria sas h otidipote tha thelate na mathete gia to suboxone.pws?pou?pote? kai giati...yparxei lysi pantws...gia ola...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ta @@ mou ine to okana den kani tipota mono se xorigi kai dromo den milane psixologi me e3artimena atoma to mono pou ginete sou dinoun tin dosi kai ton poulo

      Διαγραφή
  2. εχω αφησει σχολιο με ερωτημα στο θεμα "η αρχη του τελους" υποθετω πως θα το δειτε κ θα μου απαντησετε αλλα για παν ενδεχομενο σας εφιστω εκ νεου την προσοχη.ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν κατα την διαρκεια ληψης απο ΟΚΑΝΑ του χαπιου Βουπρενορφινη γινεται χρηση διαφορων υπνωτικων χαπιων και Βουπλεκαν, ποιες οι παρνεργειες ?? και απεξαρτηση υπαρχει ? η κοροιδευει τον εαυτο του και μενα ???? η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ !.....Παρακαλω μια απαντηση ! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πότε μπορώ να πάρω το Σούμποτεξ ενώ έχω κάνει χρήση φαιντανυλης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πότε μπορώ να πάρω σουμποξον ενώ έχω κάνει χρήση φαιντανυλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω σταματήσει το suboxone 8 μέρες σήμερα αλλά ακόμη δεν αισθάνομαι καλά, κρυωνω, δεν έχω δύναμη κι όρεξη να κάνω τίποτα, κοιμάμαι διακεκομμένα... διαρκεί πολύ η κατάσταση αυτή? Δε θέλω να γυρίσω στην ηρωίνη...αυτη τη φορα νιώθω πολύ αποφασισμένη, αλλα δε μπορώ να παίρνω και επ'αοριστου suboxone...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα ήθελα να σου γράψω καλά λόγια, αλλά όντως κρατεί αρκετές μέρες, τουλάχιστον σε μένα έτσι έγινε. .καλό κουράγιο. !!

      Διαγραφή
  7. Δανάη από τι ακριβώς είσαι εξαρτημένη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω σοπσκ να κόψω το suboxone 10mg την ημέρα παίρνω χωρίς ποτέ να κάνω υποτροπή άλλης ουσίας ούτε επιθυμώ.πειτε μου τον τρόπο να μειώσω σιγά σιγά το suboxone ώστε να το σταματήσω τελειως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερα ειμαι στο 0.5 mg την μερα soyboxon πως μπορειται να μου πειτε τροπο για κοψιμο?Πινω περιπου 6 μηνες,εχω κατι Lyrica και nozinzan Που μου εγραψε ο γιατρος αλλα οταν τα παιρνω ειμαι τελιεως zombie δεν ξερω αν βοηθανε η με κανουν χειροτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα Lyrica βοηθάνε, έχω περάσει στα 25 χρόνια χρήσης από όλα τα προγράμματα που υπάρχουν, στεγνά, δώδεκα βημάτων, βουπρενομορφινη.... Το θέμα είναι να θες κ να αντέχεις... Έπινα 18mg subo την μέρα... Έζησα φρικτά 49 μέρες αυπνος με παραισθησης κ το αποτέλεσμα ήταν να γυρίσω στην ηρωινη την οποία την έκοψα με φεντανυλη.... Δύσκολο παιδιά κ αυτός ο αγώνας κρατάει για πάντα.... Μια φορά φτάνει για να γυρίσεις στο χαλί που ήσουν... Αφού περάσει μην το ξανακουμπησετε ούτε την ηρωινη ούτε τα φάρμακα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειμαι στη Βουπρενορφινη σχεδον 10 χρόνια. Ξερει κανεις Πως μπορω να παραγκειλω Φεντανυλη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φαιντανυλη χορηγείται στους καρκινοπαθείς αν έχεις κάποιον που γράφει ίσως σε βοηθήσει να βρεις .συνήθως σε εμπλαστρο κυκλοφορούν δεν ξέρω αν βοηθάει παντός σίγουρα περνει τα στερητικά αλλά καλό θα ήταν να το κολλήσεις αν βρεις μετά έστω από 12 ώρες χρήση βουπρεμορφινης κ κρατάει από 3/4 μέρες υπάρχουν 50 μλγκ κ άι 100 μλγκ εμπλαστρο αν θες να βγεις κ έχεις πάρει απόφαση σίγουρα θα βοηθήσει αλλά μετά τις 4 εως8 μέρες θα πρέπει να την διακόψεις γιατί είναι εξίσου εθιστική όποτε δώρων αδωρων ίσως να σου πάρει τα πρώτα στερητικά που είναι δύσκολα κ μετά να κάτσεις κ να βγάλεις τα επόμενα ζόρια γιατί είναι κ τα ψυχολογικά οπότε σίγουρα θα χρειαστεί κ κανένα αντικαταθλιπτικό η κανένα χάπι που ανεβάζει τη τεστοστερόνη γιατί την χρειάζεται ο οργανισμός γιατί του την έδινες κ σταμάτησε κατά κάποιο τρόπο να τη παράγει ο ανθρώπινος οργανισμός παντός αν βρεις φαιντανυλη πρόσεχε την χρήση της γιστι είναι 50 φορές πάνω από την ηρωίνη κ σκοτώνει .τώρα με εμπλαστρο δεν νομίζω να πάθεις κάτι αλλά δεν μπορείς να την χορηγηθείς εσύ με τίποτα αν δεν έχεις ουμη γενητο κάποιον καρκινοπαθη ώστε να γράφεις αυτά έχω ακούσει αυτά γράφω δεν τα έχω κάνει σε πράξη παντός λένε πως τα επλαστρα βοηθάνε αλλά κ αυτά αν τα έχεις θέλει προσοχή κ να μην γίνει χρήση ενδοφλέβια γιατί έχω ακούσει ότι κ το εμπλαστρο μπορείς να το βαρεσεις που είναι άκρως επικίνδυνο για την ζωή σου ελλατωσε το πρώτα όσο μπορείς κ μετά βλέπεις κ κάνεις .εδώ μισό μλγκ τη μέρα κ δεν βγαίνεις εύκολα πρέπει να φτάσεις στο 0,5 μλγ βουπρεμορφινης γιανα πεις ότι μπορείς να καθαρίσεις .όλα αυτά γνώμη μου κ όχι πράξη από φίλο τα ξέρω έχει φτάσει στο 1 μλγ η κ 0,5 μλγ ανάλογος κ βγάζει στερητικά αλλά σίγουρα δεν είναι τόσα δυνατά όσο αν πίνεις ποσότητα των 8 μλγ

      Διαγραφή